Neden Bağımsız Cumhurbaşkanı Adayımızı Çıkartıyoruz?
Değerli
silah arkadaşlarımız ve hak kaybı yaşatılan yurttaşlarımız;
Türk
Silahlı Kuvvetlerinde ortalama 30 yıl süreyle vatan ve milleti uğruna fedakarca
görev yapan Astsubaylar, emekli olduktan sonra hak ettikleri emekli maaşlarını
alamamış, alım güçleri oldukça düşmüştür.
Maaş
seviyeleri çalışırken aldıkları son maaşın %44’ü seviyesine düşmüştür.
Emekli
Astsubayların maaş ek göstergeleri, bir çok statünün gerisinde ve hak ettikleri
seviyenin altında kalmış, yapmış oldukları meslek ve görevleri nedeniyle hak
ettikleri tazminatları da alamamışlardır.
Maaşları
konusunda hak kaybı yaşatılan sadece Astsubaylar değildir. Gazi sayılmayan
Astsubaylar ile hak kaybı mücadelesi veren düşük rütbeli personel de dahil
olmak üzere mağdur olan bütün kahraman vatan evlatlarının yıllardır bekletilen
Gazilik haklarının, staj mağdurlarının, EYT kademeli emekli sistemine geçemeyenlerin,
yıllardır atama bekleyen öğretmenlerin, sağlık emekçilerinin, taşeron
mağdurlarının, iş arayıp da bulamayan gençlerimizin velhasıl bileklerinin gücü
ile akıttıkları alın terlerinin karşılığını alamayanların, tarladaki çiftçiden,
fabrikadaki işçiye kadar, maddi ve statü sorunlarına karşı yapacağımız bu
mücadelede bize destek vereceklerini biliyoruz.
www.cumhurbaskaniadayimiz.com alan adresimizde bu konudaki amaç ve
hedeflerimiz, açık ve net olarak saygıdeğer kamuoyu ile paylaşılmaktadır.
Bugün
itibarıyla, ülkemiz genelinde 52 il ve 3 ilçe toplam 55 merkezli bir
yapılanmamız söz konusudur.
Çalışırken
ayak izi, yürek izi, bedenlerimizden parçalar bıraktığımız vatanın her bir
karış toprağında, yine hep birlikte, hep beraber iz bırakacak, bıraktığımız
izler ile gasp edilen hak ve onurlarımızı alacağız.
Bu
vatan hepimizin.
İşte
bu mücadelede biz kıvılcım olacağız, siz ateş.
Yaklaşık
50 yıldır sürdürülen Astsubay sınıf hak, statü ve onur mücadelesi ile
başlatılan Bağımsız Cumhurbaşkanı Adayı çalışmamız, Büyük Türk Milletine;
Başta
Cumhuriyetimizin ve Devrimlerimizin Temel Değerleri ile İlkelerine ve Milli
değerlere Bağlılıkla,
Adaletin
adilce dağıtılmasına,
Dürüstlüğün
erdem, Şeffaflığın hesap verilebilir,
Yönetime
katılımın, lider odaklı yapıların dayatması değil, tam demokratik katılımcılık ile
olacağını,
Siyasal
bağımsızlığın ana unsurunun 86 milyon yurttaşımıza hizmet anlayışı olduğunu,
Hakların
üstünlüğünün, üstünlerin hakları anlamına asla gelmeyeceğini,
Toplumsal
huzur ve barışın, toplumun ekonomik seviyesinin ve sosyal dokularının
zenginliği olacağını vurgulayarak;
Amacımız; camiamızın mesleki statü ve maddi sorunlarının kalıcı,
vicdani ve insanca yaşanabilir seviyelerde yasal düzenlemeler ile korunması,
bununla birlikte toplumun diğer mağdur kesimlerinin de haklarının korunması olacağını
sizler ile paylaşıyor, sizlerin olurlarınıza sunuyoruz.
Zira,
bu mücadele sadece hak sahibi kişi için değil, aynı kadere boyun eğdirdiğimiz;
hayat arkadaşlarımız, çocuklarımız için de yapılan, yani geleceğimiz için
yapılan bir mücadeledir.
Bunun
içinde; zamanı geldiğinde ilgili seçim kuruluna dilekçe vereceğim diyen başta çok
değerli silah arkadaşlarımız olmak üzere, 18 yaşını doldurmuş seçmen
statüsündeki tüm yurttaşlarımızın seçim takvimi açıklandığında ikamet ettikleri
ilçe seçim kurullarına giderek Bağımsız Cumhurbaşkanı Adayımız adına hazır
dilekçeleri doldurup vermeleri olacaktır.
Hakları
gasp edilen silah arkadaşlarımız başta olmak üzere özellikle yok kabul edilen
emekli yurttaşlarımızın, bütün hak kaybına uğrayanların yüzbinleri geçecek
dilekçeleri; bu mücadelenin başarı ile taçlanmasının en somut göstergesi
olacaktır.
Mitingler
yapmayacağız, sokakları kirletmeyeceğiz, olmayan paralarımızı çarçur
etmeyeceğiz. Ancak sosyal medya hesaplarımız aracılığı ile, telefon
rehberlerimizde ki hak mağdurlarını arayarak bu mesajı paylaşarak, konuşarak
kar topu gibi büyüyüp, bu mücadeleyi kazanacağız.
Biz
kıvılcım oluyoruz, siz ateş olup geliniz.
Unutulmamalıdır
ki tarih; “imkânsız denileni başaranların eseridir.” ve yaşadığımız dünyamızda
bizim tarihimiz kadar bu konuda başarılara imza atmış başka bir ulus yoktur.
Bunun
da en güzelini, doğum gününü kutladığımız ebedi önderimiz Mustafa Kemal
ATATÜRK’ümüz oluşturmaktadır.
Ahmet ÖZDEMİR Emekli
Asb. 0542 767 34 16
Ahmet ÖZDEMİR Emekli Asb. 0505 220 84 93
Muhsin AVŞAR Emekli Asb.
0530 128 02 26
Vahdi SARIKAYA Emekli Asb. 0532 405 91 60
CUMHURBAŞKANI ADAYLIĞI KRİTERLERİ;
- Anayasamızın 101. Maddesindeki şartları Taşıyan; Dinamik, Eğitimli, Tercihen Akademik kariyeri olan,
- Ülkenin Gündemine, yakın tarihine ve Politik Geçmişine hakim, Dünya ve Ülke siyasetini yakından takip eden ve Ekonomi bilgisi yüksek,
- Medya önünde Spontane akıcı konuşma yeteneği gelişmiş, Diksiyonu düzgün,
- Donanımlı, Camiamızın Sorunlarına vakıf, İkna Kabiliyeti ve analiz yeteneği yüksek, Saha çalışmalarına vakıf olmak.
- Bu Büyük ve Güzide Camiayı Toparlayıp Kucaklayabilecek Liderlik vasfı taşıyan
- Cumhurbaşkanı Adayımızı seçiyoruz kampanyasında Aktif rol almış, Siyaseten ve adı yıpranmamış, Gönüllü Meslektaşlarımızdan bir kişi Aday olarak belirlenecektir.
- Birden fazla istekli olması halinde Aday Adaylığı sistemi oluşturularak, ilgili kurullarımız tarafından değerlendirilerek Aday Adaylığı kesinleşen meslektaşlarımız Web sitesinde açacağımız Anket sonucu sizlerin tercihi ile belirlenecektir.
DEĞERLİ MESLEKTAŞLARIMIZ
Mevcut hükümet bu güne kadar; Astsubay camiasını görmezden geliyordu. Astsubayların haklarının verilmesinde bir çok defa sözler verdiler ve hiçbirini tutmadılar, bizi oyaladılar. Son gelişmelerden sonra TEMAD Gnl.Sekr. ifadesine göre anlaşılıyor ki; artık bizleri yok saydıklarını açıkça : “ Sizlerin oyunuza ihtiyacımız yok “ gibi tavırlar, söylemler ile sergilemekten çekinmemişlerdir. (Bildiğiniz gibi Ankara, İzmir, İstanbul ‘da 50 binleri geçen mitinglerimizde beraber olmayı ispatladık. Fakat; blok olarak hareket edemiyorduk. )
Her zaman söylediğimiz gibi siyasilere demokratik yollardan tehdit oluşturmadığınız sürece sizi dikkate almazlar. Bunun içinde en etkili tehdit; OY dur. Oy tehdidini de blok olarak hareket etmekle sağlayabiliriz. 2023 cumhurbaşkanlığı seçimleri bırakın binleri bir oyun bile ALTIN DEĞERİNDE OLDUĞUNU KANITLAMIŞTIR.
Bizler dernekte, siyasi partide, grup ve platform larda birleşerek blok oluşturamayacağımıza göre; gelin ❗ “ BİR EMEKLİ MESLEKTAŞIMIZI CUMHURBAŞKANI ADAYI YAPALIM ❗” ve onun etrafında toplanıp, ailemizle beraber desteğimizi verip büyük bir güç oluşturalım. Bu meslektaşımız kim olacak, ismi nedir, hiç önemi yok.
YETERKİ :
yukarıdaki “ CUMHURBAŞKANLIĞI KRİTERLERİ” ne uygun aday olsun ya da esnetilebilecek kriterleri taşısın.
TEMAD’ın 17 Ekim’de ne yapılacağı (Mitingmi, Kutlamamı) belli olmayan bir hazırlığın tanıtımını yapmaktadır. Bu camia için iyi ve güzel ne yapılırsa yapılsın ister TEMAD tarafından , ister diğer sosyal medyadaki Astsubay gruplarınca yapılacak her türlü eylem ve etkinliği destekliyor ve bu güne kadar olduğu gibi fiilen de katılım sağlayacağımızdan kimsenin endişesi olmasın. Tabii bu faaliyetler imkanlar ölçüsünde , sadece 17 Ekim’le sınırlı kalmamalı ve süreklilik arz etmelidir.
Bilindiği üzere meydan gösterileri, basın açıklamaları, mitingler hatırı sayılır bir bütçe ve hazırlık çalışmaları gerektirir. TEMAD ve beraberindeki camiamız bu bütçeyi kaç miting ve gösteri için karşılayabilir ve gerçekten çok zordur ve yapabildikleri sürece de yanlarındayız.
